Pobočkové telefónne ústredne
- slúžia na mimofiremnú a vnútrofiremnú komunikáciu medzi zákazníkmi a zamestnancami
- umožňujú automatický výber operátora, vždy najlacnejší hovor
- používanie hlasovej pošty (odkaz príde do mailu) a nahrávanie hovorov
- ovládanie telefónneho prístroja cez PC alebo telefonvanie priamo z PC
- riaditeľsko-sekretárske funkcie (rôzne spôsoby prepájania a smerovania hovorov)
- tarifikačné systémy
- systém jednotného spracovania správ (unified messaging)
- IP telefónia na do verejnej siete a na klapky (využívanie diaľkových IP klapiek)
- kontaktné (call) centrá s náväznosťou na systém CRM
- nízkonákladové call centrá pre SME a SOHO segment
- budovanie bezdrôtového bunkového systému štandardu DECT alebo WiFi
- integrovanie mobilných tel. do systému ako klapiek alebo paraleliek
Služby:
- Analýza požiadaviek
- Návrh riešenia, spolupráca pri výbere operátora, dimenzovanie telekomunikačnej prípojky
- Tvorba všetkých stupňov projektovej dokumentácie
- Tvorba číslovacieho plánu
- Dodávka a profesionálna inštalácia systému
- Konfigurácia počítačovej siete, nastavenie parametrov Quality-of-Service
- Diaľkový servis a monitoring
- Consulting
